Alvás fogyás

6 ok, amiért az alvás fogyaszt

Twitter Pinterest Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és alvás fogyás vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A fogyásnak nincs olyan receptje, ami a világon mindenkire érvényes lenne, de általában azért kell hozzá: kardiózás zöldségekben, sovány proteinben gazdag étrend alacsony stressz-szint és alvás fogyás alvás.

5 zsírégető ital lefekvés előttre, ami alvás közben fogyaszt

A legtöbben viszont ez utóbbit figyelmen kívül hagyják az egyenletben, a többire valamennyire odafigyelnek, és sokszor elkeserednek, mert nem érik el a kívánt hatást. Pedig az alvás kiemelten fontos tényező a fogyás szempontjából: ezt Rizwana Sultana, A Texas Egyetem Orvostudományi Karának professzora is megerősíti.

alvás fogyás

Olvasd el ezt is! Gyere, álommanó! Egy os, több, mint brit felnőtt bevonásával készült közvéleménykutatásból kiderült, hogy a megkérdezettek napi átlagos alvásmennyisége 6.

alvás fogyás

Az elegendő, minőségi alvás nagyon kell az agy megfelelő működéséhez, és ahhoz, hogy fizikailag és érzelmileg is rendben legyünk. Fontos ahhoz is, hogy nap közben fent tudjuk tartani a figyelmünket, képesek legyünk koncentrálni és kreatívak legyünk.

Farkas Kitti Lassan elbúcsúzhatunk a nyártól, itt van az ősz, a szabadságolások után újra kezdődik a pörgés a munkahelyünkön, vinnünk kell a gyereket az iskolába.

Az alvás javítja még a szív és az erek állapotát, az alváshiány viszont szív és vese elégtelenséghez, illetve magas vérnyomáshoz vezethet. Pihenés nélkül nincs fejlődés — tíz szakértői tanács a tökéletes regenerációhoz Az alvás fogyás és a testsúly kapcsolata Az alvás mennyisége bizony hat a hormonháztartásra is, különösen az éhségérzetet befolyásoló hormonokra.

alvás fogyás

A kevés alvás hatására nő a ghrelin nevű hormon mennyisége, ami leghatásosabb étvágycsökkentő megnövekszik az éhségérzeted, és általában ilyenkor többet is eszünk. Ha viszont eleget alszol, a leptin nevű hormon szintje megemelkedik a testedben, ami miatt csökken az éhségérzet.

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll

A szakértő szerint az alvás azért is lényeges, mert közben növekedési hormon is termelődik, ami izomnövekedést eredményez. Ezért is fontos, hogy a gyerekek is eleget aludjanak, mert ez nagyban meghatározza, hogy felnőttként megfelelőek legyenek az izmaik, a szöveteik.

alvás fogyás

Ezért érdemes futóként rendszeresen sétálnod Ennyi alvás kell a fogyáshoz Dr. Sultana szerint a napi óra éjszakai alvás lenne az ideális a súlyvesztéshez, ez a mennyiség ugyanis segít leküzdeni a nappali fáradtságot és a motiváció hiányát.

Viszont fontos, hogy éjjel alvás fogyás ennyit, és ne nappal, mert a nappali alvás bizony nagyon felborítja a testben a hormonok működését.

6 FOGYÁS TIPP - ÉGESS TÖBB ZSÍRT, PIHI KÖZBEN! - Így GYORSÍTSD a ZSÍRÉGETÉST:

Ha teheted, tartsd be a következőket alvás fogyás pihentető alvásért: maximum 20 Celsius fok legyen otthon estére reggel 10 után már próbáld hanyagolni a koffeint került a zsíros ételeket, az alkoholt este próbálj alvás fogyás tévézni, okostelefonozni, számítógépezni ha teheted, lefekvés előtt meditálj pár percet!

Megnézem a galériát.

  • Hogyan diétázzak okosan
  • Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.

Lehet, hogy érdekel