Fogyás

fogyás

fogyás eredményes fogyókúra

Íme a nagy fogyás fogyás - így számold ki, mennyit kell fogynod MME Mindenki álmodozik arról, hogy egyszer megtudja, mi az optimális testsúlyvesztés képlete. Fülöp Lili, dietetikus most elárulja neked. A fogyás végére rájöhetsz, hogy ez nem is olyan bonyolult, mint elsőre tűnik.

fogyás hogyan fogyj hasról

Az egész egy egyszerű matematikai, logikai elven alapul: fogyás kalóriadeficitben a szervezetünket és fogyni fogunk! Kalóriamegvonáson belül is vannak azonban határok, amelyeket nem szabad átlépnünk. Fogyás, hogy 1 kilogrammot veszítsünk a testsúlyunkból kalóriával kell csökkenteni az energiabevitelünket, vagy ugyanennyivel többet kell elégetnünk, de a legjobb fogyás, ha a kettőt kombináljuk, tehát kevesebbet is eszünk, de el is égetünk egy bizonyos mennyiséget testmozgással.

Ahogy leírva is látszik, kalóriadeficit elég tetemes mennyiség ahhoz, hogy fogyás napról a másikra megvonjuk magunktól, éppen ezért, ne legyen célunk a drasztikus kalóriamegvonás és fogyás gyors fogyás.

fogyás endomorf alkat diétája

Fogyás optimális testtömegvesztés 0,5, de maximum 1 kg legyen egy héten! Egy másik fontos mutató az alapanyagcserénk kiszámítása, amely azt az energiamennyiséget jelöli, ami a belső szerveknek szükséges az alapvető működéshez, tehát logikusan kikövetkeztetve, ez egy olyan kalóriamennyiség, ami alá nem érdemes hosszú távon legalábbis biztosan menni egy diéta során.

Ha a számításunkkal végeztünk és megkaptuk az alapanyagcserénket, érdemes azt különböző szorzókkal a napi aktivitásunkhoz igazítani.

fogyás mit ne egyél ha fogyni akarsz

Egy jellemzően ülőmunkát végző, nem túl aktív fogyás esetében ez 1,4 — 1,7-es szorzó is lehet, míg egy nehéz fizikai munkát végző, vagy sportoló ember esetében ez fogyás is felkúszhat. Most már kezd összeállni a kép, és látjuk, hogy az alapanyagcsere és a súlytartás esetére kiszámolt energiabevitel közé eső kalóriamennyiség lesz az, amivel fogyni tudunk.

fogyás kinai fogyókúrás gyógyszerek

Óvatosan a zsírokkal, míg 1 gramm szénhidrátban és fehérjében 4,1 kcal-t találhatunk, addig a zsírokban 9,3 kcal bújik meg ugyanebben a mennyiségben.

Lehet, hogy érdekel