Heti étrend ötletek. Heti menü gyorsan, könnyedén és olcsón

heti étrend ötletek
  1. Indiai étvágycsökkentő
  2. Hatályos:
  3. Beslimmer kapszula
  4. Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!
  5. Laktató heti étrend súlytöbblet nélkül | Hello Tesco
  6. Heti menüajánlatok az év minden szakára
  7. Olcsó heti menü, étrend tervező

Új köretek: Az ebéd és a vacsora is rostokban gazdagabbá tehető, ha a hagyományos köreteket, mint a burgonya vagy a tészta, rizs, lecseréled rostdúsabb változatokra. Érdemes heti étrend ötletek a barna rizst, a hajdinát, kölest, de akár a teljes kiőrlésű tésztákat is. Legyen az egészséges étrend minél változatosabb!

menopauza diéta egeszseges etrend noknek

Zöldségek köretként: Azzal is sokat tehetsz egészségedért, ha a köret felét valamilyen zöldségféle teszi ki. Ez lehet a friss salátáktól, a rakott, sült, párolt zöldségeken át a savanyúságokig bármi.

Mintaétrend 1. hét

A salátákat feldobhatod egy kevés extra olajos maggal is. Extra rost rakottan, bundázva: A rakott, töltött ételeket a hagyományos rizs helyett készítheted barna rizzsel vagy zabpehellyel.

A rántott ételek bundájába is keverhetsz egy kis korpát, magvakat! A desszerteket is lehetnek rostdúsak: A túrógombóc készítésekor a gríz felét cseréld zabpehelyre, a krémes sütemények helyett pedig válassz inkább gyümölcsös desszerteket.

Próbáld ki bátran az olyan különleges süteményeket is, amelyek tésztája zöldségeket is tartalmaz.

fogyókúrás tapasz nano-mágnessel 2db diéta alatt nasi

Ilyen például a répatorta, a céklás bownie vagy a sütőtökös pite. Zöldség- és gyümölcslevek: Kedvenc gyümölcsös turmixodat is dúsíthatod egy kis zabpehellyel, kókuszreszelékkel.

dash diéta 5 kg fogyás mennyire látszik meg

Így nem csak a gyümölcsökben található cukor felszívódását lassítod, de izgalmasabbá is teheted italodat. Aktuális téma.

fogyókúrás nassolnivalók gluténérzékenység diéta

Lehet, hogy érdekel