Napi kalóriaszükséglet fogyás

napi kalóriaszükséglet fogyás

A napi kalóriaszükséglet fogyáshoz az első dolog, amit ki kell számolnunk, amikor diétázni szeretnénk.

mennyit lehet fogyni 2 hónap alatt

Tudni kell a magasságod, súlyod, életkorod és fogyás manifesztálás napi aktivitásod adatait, majd ebből lehet végül kiszámolni egy közelítő értéket. Napi kalóriaszükséglet fogyáshoz A legegyszerűbb egy kalória kalkulátor segítségével kiszámolni, hogy neked személy szerint mennyi az a kalóriamennyiség, ami a fogyáshoz szükséges.

6 napos diéta

Ha meg van ez a szám, abból már ki lehet számolni, hogy mennyit kell enned egy nap beinduljon a fogyásod. Példa kedvéért, ha egy cm magas nő vagy, aki 84 kiló, akkor kalóriára van szükséged, ha nem sportolsz semmit.

Egy átlagos, aktív, normál súlyú, fiatal nőnek napi kalóriára van szüksége a súlytartáshoz, és ennél zal kevesebbre, vagyis ra a heti fél kilós fogyáshoz. De sajnos a fogyókúra matematikája nem ennyire egyszerű, ugyanis számos faktor befolyásolja, mennyit ehet valaki naponta. Ilyen tényező a kor, a kezdősúly, az, hogy mennyit mozogsz, mennyire gyors az anyagcseréd, és így tovább. Nem kell viszont félni, nem lesz szükség komoly matekozásra. Honnan tudhatom, mennyit ehetek?

Eleinte elvonásnak fogod érezni, de ha fokozatosan csökkented a kalóriád, akkor egy idő után hozzászoksz a napi kalóriaszükséglet fogyás adagokhoz.

Körülbelül kalóriánál érdemes kezdeni az első pár napban aztán fokozatosan csökkentve a napi kalóriaszükséglet mértékét.

fogyni hasra

Meddig csökkenthetem a kalóriaszükségletem? Pár hét napi kalóriaszükséglet fogyás hónap múlva már elérheted az kalóriát is és nem is leszel éhes.

antiösztrogén diéta

Azonban nem árt tudni, hogy van egy minimális határ, ami alá már biztosan nem szabad menned. Mennyit fogok fogyni így naponta?

mit együnk fogyókúra alatt

A fenti példánál maradva már a vége fele kalóriát fogsz elégetni és naponta átlagban 90 g-t fogyhatsz. Nem túl gyors, de így nem fogsz visszahízni se.

Napi kalóriaszükséglet: mennyi kalóriát vigyél be, ha fogyni szeretnél? Az első dolog, amit ki kell számolnunk, ha fogyás, súlytartás vagy tömegelés a célunk: a napi kalóriaszükségletünk.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy fokozatosan csökkentsd a kalóriaszükségleted, hogy hozzá tudjon szokni a szervezeted, mert különben éhezni fogsz. Ugyan így, amikor már látod, hogy nemsokára eléred a célod, fokozatosan emeld a kalóriaszükségleted a normális szintedre, mert ha drasztikusan elkezdesz többet enni, mondván te már lefogytál, olyan gyorsan fogsz újra visszahízni is.

A cél ne a gyors eredmény legyen, hanem a tartós fogyás. Te is állandóan éhezel?

fogyjunk együtt egymásért

Te sem salátán akarsz élni? Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

Fogyókúra, diéta kalóriaszámlálással A kalóriaszámlálás egy könnyen betartható és egészséges fogyókúrás, diétás módszer. Nem jár koplalással, nem kell lemondanod a kedvenc ételeidről és csupán csak egy dologra kell odafigyelned, a napi kalóriakeretedre.

Teremy Alex.

Lehet, hogy érdekel