Nyári diéta étrend, Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

nyári diéta étrend

Talán többen szemöldökráncolással reagálnak a nyári levesdiéta ötletére, pedig rengeteg lehetőséget rejt magában! A levesek — hacsak nem rántással, tömény nyári diéta étrend vagy tejszínes habarással készülnek — igen kalóriaszegény, ám mégis laktató ételek.

Egy tányér forró leves talán télen jobban esik, de egy könnyű zöldségleves egy nyári ketodex diéta is kiváló vacsora lehet. És ne feledkezzünk meg a gyümölcsökről! A gyümölcsöket nem csak önmagukban fogyaszthatjuk, készíthetünk belőlük kiadós, laktató, hűsítő hideg gyümölcsleveseket is. Nagy nyári diétánk alapja tehát a sok leves és a sok saláta. Úgy fogyhatunk, hogy finomakat eszünk, rengeteg rostot és vitamint viszünk a szervezetünkbe.

Ez az étrend a rengeteg zöldségnek és a lédús gyümölcsöknek köszönhetően, nagyon jó hatással van az anyagcserére.

nyári diéta étrend diéta 4s

A lényeg, hogy az ebéd és a vacsora vagy leves legyen, vagy saláta. A saláta ez esetben valóban saláta. Friss, nyers zöldségek sovány hússal, sajttal, tojással. Kihasználva, hogy könnyen be lehet szerezni a friss, ropogós salátához valókatmost nem sütünk, grillezünk, párolunk vagy főzünk, inkább nyersen ropogtatjuk. A nyers saláták előnye, hogy nem vesznek el a vitaminok és a tápanyagok, hanem szinte maradéktalanul a szervezet iké étrend válnak.

nyári diéta étrend fogyokura menu

Másrészt jól laktatnak, rost- és folyadéktartalmuknak köszönhetően kitöltik a lé diéta. Harmadrészt, mivel sokat kell őket rágni, lassabb evést tesznek lehetővé, több időt adva a szervezetnek a feldolgozásra.

Ráadásul az alapos rágás során nem kerül felesleges levegő a gyomorba, amely a puffadás egyik kiváltó oka is lehet.

Testsúlycsökkentő étrend

A diéta lényege, hogy az ebéd és a vacsora vagy leves legyen, vagy saláta Fotó: Shutterstock A sok nyers zöldség mellé minden esetben fogyasszunk valamilyen jó minőségű fehérjét. Ez wasabi fogyás grillezett, sütőzacskóban nyári diéta étrend, tepsiben sütött, párolt hús vagy éppen hal.

A hús elkészítésének a módja nagyon fontos, kerülendő ugyanis a panírban és bő olajban elkészített húsféle.

  • Fogyni 10 kg
  • Mennyi idő lefogyni
  • 2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | jakabpanzio.hu

A panír felesleges kalóriaforrás, a hús rettenetesen megszívja magát olajjal, ami káros lehet a szívre és az érrendszerre is, nem csak a vonalakra.

Húst és salátát házon kívül is sok helyen fogyaszthatunk. Igyekezzünk megbízható helyen ételt rendelni vagy vásárolni. Kerüljük a dobozos salátákat, mert ezeket sokszor cukorral tartósítják, és több bennük a kalória, mint egy szendvicsben.

Ügyeljünk a húsok elkészítési módjára, ha szükséges, kérdezzünk rá az étteremben. Diétában a legjobb a csirke- vagy a pulykamell, de bátran fogyasztható sovány sertés- vagy marhahús nyári diéta étrend.

nyári diéta étrend 6 hónapos étrend

A libát, kacsát azonban érdemes kerülni, mert ezek nehéz, zsíros húsfélék. Halakból fogyasszunk bátran, különösen a tengeri halfélékből válasszunk lelkesen, hiszen ezek gazdagok ómega-3 zsírsavban, amely nagyon fontos az egészséges életmód szempontjából. A kúra során csak reggelire fogyasztható kenyér vagy pékáru, ez is lehetőség szerint teljes kiőrlésű legyen. Reggel fogyasztható egy szelet teljes kiőrlésű kenyér sovány sajtkrémmel, sovány sajttal, sovány felvágottféleséggel. A lényeg, hogy ehhez is fogyasszunk legalább kétféle zöldséget.

Ez nyári diéta étrend salátalevél, paprika, paradicsom, retek, kígyóuborka, hagymaféle. Ha nyári diéta étrend fogyasztunk reggel zabpelyhet, az is megengedett, de akkor igyunk meg hozzá egy pohár zöldség- vagy gyümölcslevet, vagy keverjünk hozzá friss gyümölcsöt.

Nassolnivalók A délelőtti és délutáni nassoláshoz is remek lehetőséget nyújtanak a friss, lédús gyümölcsök. Ezenkívül fogyasztható sovány joghurt vagy esetleg valamilyen magféleség. Előfordulhat, hogy valakinek a sok nyers zöldség és gyümölcs megviseli a gyomrát Fotó: Shutterstock Tippek, praktikák hússütéshez Nyári diéta étrend módok Sütőzacskó: igazi jó barát. Egyszerűen csak bele kell tenni a befűszerezett húst, és alaposan lezárni.

Néhány helyen szurkáljuk meg a zacskót, majd tegyük egy tepsibe, és fokon süssük készre a nyári diéta étrend. Amikor már láthatóan és érezhetően puha, vágjuk szét a zacskót, és így, szabadon süssük addig, míg pirult nem lesz a külseje. Ez a lépés el is hagyható, de ízletesebb a hús, ha van egy kis kérge. 40 evesen fogyni hozzáadott zsiradék nélkül készíthetünk ízletes hússzeleteket.

Tepsiben sütés: béleljük ki a tepsit kis sütőpapírral. Erre helyezzük a befűszerezett hússzeleteket. Fújjuk be vékonyan olívaolajspray-vel. Majd öntsünk alá vizet vagy nyári diéta étrend, fedjük le alufóliával és így, a saját gőzében süssük puhára a húst.

nyári diéta étrend lisztérzékeny diéta

Amikor puha, vegyük le a fóliát és így süssük készre. Batyus-fóliás: akár halat is készíthetünk ezzel a módszerrel. A kiválasztott hússzeletet fűszerezzük be, majd spricceljük meg nagyon kevés olívaolajjal. Csomagoljuk alufóliába úgy, hogy teljesen légmentes legyen.

Ha csak néhány plusz kiló van rajtad, ám ettől szeretnél minél hamarabb megszabadulni, drasztikus koplalás helyett inkább próbálj ki egy könnyű, emésztésjavító, béltisztító étrendet! A nyári zöldségek és gyümölcsök segítségével könnyű dolgod lesz, hiszen ezek mind rostokban gazdag, zsírégető és nagyon laktató táplálékok.

Forrósítsunk fel egy serpenyőt. Amikor már teljesen forró, dobjuk a batyut a forró serpenyőre és várjuk meg, míg a batyu kipúposodik. Ekkor fordítsuk meg és süssük át a másik oldalát is. Még egyszer egy-egy percre átforgathatjuk a csomagot. Ezzel a módszerrel csak csirkehúst vagy halat készítsünk, mert a többi hús nem biztos, hogy rendesen átsül. Serpenyőben: a titok a serpenyő teljes felforrósítása.

7 napos karcsúsító étrend nyári pluszkilók ellen

Forrósítsunk fel egy teáskanálnyi nyári diéta étrend egy arra alkalmas serpenyőben. A húst csak akkor dobjuk rá — minél vékonyabb szeletekre vágva, befűszerezve —, amikor már tökéletesen, sistergősen forró.

  • Mivel lehet fogyni
  • 21 napos diéta
  • Nyári diéta: fitten és egészségesen

Hirtelen süssük át a hús mindkét oldalát. A lényeg, hogy minél kevesebb ideig álljon a hús az olajban. Így hirtelen átsül, mégsem szívja meg magát felesleges zsiradékkal.

Mintaétrend 2 hétre 1. Mellé paprika, paradicsom vagy kígyóuborka, 2 dl citromos tea Tízórai: 1 fürt szőlő vagy 2 szem barack vagy nektarin Ebéd: zöldségleves mindenféle zöldségből, petrezselyemmel megszórva, levesbetét nélkül ebből tetszőleges mennyiség fogyasztható Uzsonna: 1 pohár natúr vagy nyári diéta étrend joghurt, mellé elrágcsálható zellerszár, sárgarépa vagy karalábé Vacsora: 1 szelet sertéskaraj csípősre fűszerezve, sütőzacskóban sütve, mellé nagy adag zöld salátából, kígyóuborkából, retekből és paradicsomból készült saláta, olívaolajos öntettel 2.

Így néz ki egy nap a ketogén diétán

A meggyet a citromhéjjal, a fahéjjal, szegfűszeggel, egy evőkanálnyi mézzel és annyi vízzel, amennyi ellepi, felforraljuk. Amikor ez készen van, kimerünk egy merőkanálnyit a léből, elkeverjük a keményítővel és a joghurttal, majd ezzel nyári diéta étrend a levest. Aki úgy jobban szereti, pürésítheti diéta mém segítségével 3.

Ha a spárga megfőtt, ízlés szerint fűszerezzük a levest.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ekkor takarékra vesszük, és besűrítjük a natúr joghurt segítségével. Egy botmixerrel krémesre pürésítjük. A mozzarellát nagyobb darabokra vágjuk. A salátát elkeverjük a sajttal, sonkával, majd fűszerezzük. A friss fűszernövényeket csak dobáljuk rá és keverjük össze a salátával. Egy evőkanál olívaolajat keverjünk el egy teáskanálnyi balzsamecettel, és ezt alkalmazzuk öntetként. A paprikát és az uborkát szintén felkocázzuk, a fokhagymát lereszeljük, a vöröshagymát apróra vágjuk.

Nyári diéta: fitten és egészségesen

A zöldségeket 2 evőkanál olívaolajjal és a zöldségekkel egy botmixer vagy turmix segítségével egyszerűen összepürésítjük. Ha túl sűrű, öntsünk hozzá vizet, valamint az ecetet. A tálalás előtt megszórhatjuk apróra vágott zeller- illetve petrezselyemzölddel. Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér salátalevéllel, tonhalkrémmel, paprikával, kígyóuborkával, 2 dl frissen facsart narancslé Tízórai: 2 darab alma Ebéd: madársaláta sovány sajttal, sonkával Hozzávalók 4 személyre: 15 dkg sovány sonka, 1 csomag madárbegysaláta, 10 dkg mozzarella, koktélparadicsom vagy datolyaparadicsom, az öntethez citromlé, kakukkfű és olívaolaj.

Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

Elkészítés: A koktélparadicsomokat félbevágjuk és összekeverjük a salátával. A tetejére szórjuk a serpenyőben megpirított sonkát, majd ráhelyezzük a feldarabolt sajtot is.

nyári diéta étrend hogyan fogyjunk gyorsan 5 kg-ot

Az öntettel meglocsolva fogyasztjuk. Uzsonna: 1 szelet extrudált kenyér sovány sonkával és sajttal, retekkel vagy paprikával Vacsora: könnyű zöldbableves 7.

Lehet, hogy érdekel