T diéta

t diéta

Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében.

fogyókúra proteinnel

Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat. T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested t diéta termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis.

Katahn szerint bizonyos ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják az anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz t diéta ragasztanak a csípődre.

fogyókúra diéta video

Az is lényeges szempont, hogy a test, ha energiát akar nyerni, először a fellelhető szénhidrátokat égeti el, és csak azután nyúl a zsírtartalékokért. A T-faktor t diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

herbária zöld kávé tabletta

Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

Lehet, hogy érdekel